eliseinkameroen.reismee.nl

Kerstmis komt eraan, in Kameroen

Ondanks de dertig graden komt ook Kameroen in de kerstsfeer! M. Carrey verschijnt ook hier regelmatig op televisie met haar ‘ all I want for Christmas is you!’.

Voor de rest raak ik in de kerstsfeer door de kerst-shop-beelden die ik via het nieuws op BVN op de voet volg!

Hier in Kameroen is de kersvakantie vandaag ingezet. Deze week was dus gevuld met klassenraden en afscheidsrecepties. Heel interessant om te volgen allemaal. Ik heb hen al kunnen inspireren voor het toepassen van enkele Belgische methodes om onder andere op te volgen wie afwezig is.

Kerstvakantie betekent natuurlijk ook 2 weken vrij voor Karlien en mij. De eerste week zullen we wat gaan rondtrekken, na Kerstmis blijven we in Kumbo voor de culturele week. Die week is gevuld met traditionele dans, marktjes, hapjes,.. We kijken er naar uit!

Reacties

Reacties

Nora

Hoi meid
Geniet van je rondreis. vergeet geen foto's te posten hé :-).
groetjes en een dikke knuffel

nathalie

hoi elise,
Volgens je berichten geniet je nog steeds.
Wens je een vrolijke kerst en een gelukkig nieuwjaar.
Groeten , Nathalie

Guido Boeckmans

Dag Elise het is hier maar een kalme boel op zondagnamiddag zonder jou. Amuzeer je ginder en beste kerst- en nieuwjaarswensen van mij en Celleke. Vier ze!

Marijke en Garke

De beste wensen voor 2012 daar in warm Afrika.
En bedankt voor de prachtige verhalen en foto's.

Ilse

Hoi Elise,
Ik moet toch eens komen kijken op uwe site. Eens zien wat de dochter van ons tante Nora aan 't uitsteken is in Kameroen. Uw mama heeft mij al een paar keer wat praktische dingen gevraagd van toen ik op reis was. Ik heb enkel nog maar foto's gezien, ziet er super leuk uit! Amuseer je nog en geniet er vooral van want voor je het weet is het om en moet je terug naar ons Belgenlandje. Be prepared! Succes nog. Ilse (collega van je mama)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!