eliseinkameroen.reismee.nl

Over een blog bijhouden in Kameroen...

Oke, ik geef het toe, het is een tijdje geleden! Maar het drukke schema en het trage internet hebben ervoor gezorgd dat ik mij blog zwaar verwaarloosd heb.

Op dit moment ben ik net terug van een welverdiende vakantie naar Douala en Kribi!

We hebben het apeneiland bezocht en genoten van de zon op het strand van Kribi. En we hebben vooral veel gegeten! Na 3 maanden terug melk in plaats van melkpoeder, kaas, pizza, garnalen, zalm,… Zalig!

Nu zijn we weer helemaal klaar om les te geven tot aan de paasvakantie!

Reacties

Reacties

Marc

Dag Elise, voor u wordt het ook aftellen, minder als 2 weken. 't Zal aanpassen worden, Fred en ik hadden het al na 10 dagen Kameroen. Maar we hebben wel ongelofelijk genoten van het land, de mensen en zeker en vast van jullie beiden. Betere gidsen hadden we ons niet kunnen voorstellen. Geniet nog van de laatste momenten daar en tot op de luchthaven, met nog meer straffe verhalen.

Groetjes
Marc (papa van Karlien)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!